Klacht: Retour niet geaccepteerd

op 04 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op 5/4/2017 kleding gekocht bij Zara, bleek achteraf niet goed te zijn, ivm zwangerschap 1e trimester ben ik erg ziek geweest en al ruim 3 weken niet buiten geweest, ik kwam er gisteren achter dat ik die spullen nog in huis had, toen ik op het bonnetje keek zag ik dat vandaag de laatste dag was van retourneren waarop ik gelijk de winkel in Alkmaar heb gebeld en mijn situatie heb uitgelegd en gevraagd of ik wat uitstel kon krijgen voor het retourneren, er werd geantwoord met \”Nee je had 30 dagen te tijd om het terug te brengen\” waarop ik zei \”ik heb mijn situatie aan u uitgelegd en waarom het niet lukte om het eerder te retourneren\” had mevrouw geen begrip voor, toen zei ik dan kom ik het zo wel langs brengen ivm koopavond, toen zei ze ik ga over 2 min sluiten dus dat gaat hem niet worden, ivm dodenherdenking gingen ze eerder dicht vandaag, ik heb toen zowat gesmeekt of ik het dan aub morgen terug mocht brengen omdat de donderdagavond normaal gezien open is, er werd weer keihard nee gezegd, ik heb met de manager van de kinderafdeling gesproken, deze dame weet niets af van klantvriendelijkheid of meedenken met de klant, ze kwam erg bot en bitchy over, erg jammer, ik werk zelf ook in de kleding en wij moeten het niet in onze hoofd halen om zo om te gaan met onze klanten.

In wil dat er begrip wordt getoond voor mijn persoonlijke situatie en dat ik normaal gezien nog tot vanavond kon retourneren en dit niet is gelukt ivm aangepaste openingstijden ivm dodenherdenking de kans krijgen om toch mijn kledingstukken die niet goed zijn te kunnen retourneren.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alev78