Klacht: Retour levering

op 27 januari 2014 over smartcare in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een verkeerde afspraak gemaakt om mijn telefoon terug te leven. Vervolgens is het niet mogelijk om de afspraak te wijzigen naar een andere tijd of adres. Nu moet ik wachten dat de monteur voor niets langs komt om vervolgens weer een nieuwe afspraak te maken. Dit kost mij nog minimaal nog 2 dagen wachten. Ik ben zeer ontevreden over deze service.

Gewenste Oplossing:

Dat er betere service geleverd wordt, bijvoorbeeld dat ik gelijk de afspraak kan wijzigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over smartcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over smartcare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jappie86