Klacht: Retour laptop, geen contact te krijgen

op 27 december 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

Op 8-12-17 verzoek tot retournering van mijn laptop aangevraagd. Bericht terug dat ik binnen 8 dagen mijn geld terug gestort krijg. Vervolgens gebeld omdat ik geen retourlabel had ontvangen. Zou via de mail gestuurd worden. Paar uur later nog niks ontvangen dus weer gebeld (opnieuw weer lang in de wacht gestaan) en toen iemand aan de telefoon die zei dat ik geen retourlabel nodig heb, want DHL maakt zijn eigen labels aan?! Zodoende is op 11 december mijn laptop door DHL opgehaald. Koerier zei inderdaad dat ze er zelf een label op plakken.
Op 18 december heb ik een mail gestuurd omdat ik nog steeds het geld niet had ontvangen en ook geen reactie dat mijn laptop was ontvangen door HP.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik opeens 5 dagen geleden mijn eigen laptop weer thuis bezorgd zonder enige begeleidende correspondentie. De pakbon die ik in de doos heb gedaan is gewoon aan de buitenkant opgeplakt en hij is weer naar mij verzonden!
Sindsdien heb ik nog steeds geen contact kunnen krijgen met HP. Telefonisch niet te bereiken (ook buiten de feestdagen om niet), je krijgt gewoon een bandje dat ze wegens onvoorziene omstandigheden gesloten zijn. Via Facebook messenger ook geen contact te krijgen en ik heb ook nog steeds geen reactie op mijn mail van 18 december!
Daarvoor heb ik al een paar keer gebeld om andere reden en stond ik een uur in de wacht en krijg ik foutieve informatie van medewerkers. Dit is de slechtste customer service die ooit heb meegemaakt en dat voor een groot internationaal bekend merk! Schandalig!

Ik wil het aankoopbedrag teruggestort krijgen op mijn rekening en de laptop mag weer opgehaald worden bij mijn thuis. Dat de 14 dagen bedenktermijn ondertussen is verstreken ligt niet aan mij, ik heb de retournering op tijd gedaan dus dat moet geen bezwaar zijn.
Een excuus zou ook op zijn plaats zijn nadat ik zoveel moeite, tijd, beltegoed en frustratie hier in heb gestopt!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J-N