Klacht: retour kosten

op 19 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Mevrouw, meneer,

Ik vind het belachelijk als ik spullen bestel en het is niet de juiste keus of de maat is niet goed, dat er dan een retour zegel bij zit maar dat IK de kosten moet betalen………..

Nu moet ik 9,90 euro betalen maar ook staat er geen rekening nummer bij

Graag hoor ik van u

Mvg, Mw I. c. Alter

Gewenste Oplossing:

Ik ben absoluut niet te vreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 20 mei 2017 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Alter, wij begrijpen dat u een vraag hebt over de kosten voor een volledige retour. Deze bedragen € 4,95. Uw huidige openstaande saldo bedraagt € 19,90. Dit bedrag kunt u overmaken naar IBAN NL30 RABO 0112 8313 70 onder vermelding van uw klantnummer 91756900. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door ilonka7777@hotmail.com