Klacht: Retour gestuurd maar toch moeten betalen

op 22 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik had 23-04 een bestelling geplaatst. Alles wat paste gehouden en betaald, de rest retour gestuurd. Dit is 99 van de 100 keer goed gegaan. Toen ik opeens op mijn account zag dat de retour er nog niet op stond. Ik had mijn briefje al weggedaan omdat de retour ook al was afgehandeld op de postnl app. Ik las toen de regen van klachten op hun pagina en deze site. Ik stuurde een mail hierover, maar zonder antwoord stuurde ze me een mail met achterstallige betaling (wat ik grof vond) Dit ook maar betaald omdat ik geen boete wil. Maar ik ben het er niet mee eens. Ik wil mijn geld terug voor de spullen die ik niet heb.

Ik wil mijn geld terug voor de retour gestuurde spullen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Stephje07

6 maanden geleden - Ik kan gelukkig zeggen dat h&m mijn problemen heeft opgelost. Ik heb een brief ondertekend opgestuurd. Waardoor h&m mijn producten heeft gezocht en gevonden. De komende week krijg ik mijn geld terug. Ik ben heel erg blij dat ik serieus genomen ben en dat het opgelost is. Super!

Alle klachten die gemeld zijn door Stephje07