Klacht: Retour geld

op 04 oktober 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind augustus bikini voor huwelijksreis gekocht. Eerste dag al kapot. Contact via Facebook men deed moeilijk en kon niks doen tot ik terug was. Zonder toestemming hebben ze mijn rekeningnummer in een privebericht geplaatst. Wat van gezegd. Volgens medewerker was dat zeer normaal. Maandag 25 september bikini retour gestuurd aangeven binnen een week het geld op me rekening te willen aangezien melding al 1.5 week eerder was gemaakt. Maandag 2 oktober gebeld, toezegging gekregen dat binnen 48 uur het volledige bedrag op mijn rekening zou staan. Vandaag 4 oktober 48 uur later niks binnen op verzendkosten na.

Gewenste Oplossing:

Openstaande bedrag voor vrijdag 6 oktober op mijn rekening inclusief een compensatie van 20€ wegens niet nakomen afspraak en privacyschending

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kuper, u hebt een vraag over een terugbetaling. Na uw klantdossier te hebben nagezien hebben wij geconstateerd dat uw terugbetaling werd verwerkt op 5 oktober. Binnen enkele werkdagen zult u het betreffende bedrag kunnen terugzien op uw rekeningafschrift. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Reactie van de melder van de klacht M Kuper

3 jaren geleden - Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klacht. Compensatie??? Ho maar. Denk dat het tijd word om andere middelen in de arm te nemen als jullie niet voor 13 oktober 17:00 uur hebben laten weten hoe jullie dit gaan oplossen!!!!

Reactie van de melder van de klacht M Kuper

3 jaren geleden - Beste, helaas wacht ik nog steeds op een compensatie. Wanneer dit niet voor maandag 6 november op mijn rekening staat zal ik mijn belofte betreft andere mindelen waar maken!!!!! Aan u de keus. Gevraagde compensatie €20,00 met daar bovenop €30,00 extra wegens nalatigheid Bij deze graag dit voor 6 november overboeken!!! Op het bij jullie bekende rekeningnummer

Heeft op 02 november 2017 om 16:07 geantwoord

Zie mijn bericht gelieve binnen een uur reageren

Alle klachten die gemeld zijn door M Kuper