Klacht: Retour digitale game ( no mans sky )

op 15 september 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

No mans sky gekocht met de gedachte dat het een multiplayer was, er veel te doen was ingame met veel variatie.
Dus niet helaas. Paar dagen na release maken ze bekent dat het geen multiplayer is en is het merkbaar dat de game meer een soort BETA variatie is van wat ze hadden beloofd.
Nu wil ik een retour aanvragen omdat de game niet de game is die ze hadden beloofd en mag playstation het geld op mijn playstation account zetten zodat ik van de 60 euro wel een waardige spel kan kopen.

Had al contact gehad en dit kon playstation helaas niet waar maken omdat ik de game al gedownload heb en gespeeld had !? Hoe kan je anders weten hoe een game is !?

Ik koop toch ook niet een auto zonder eerst een proef rit te maken ??

Het is lekker makkelijk gezegd dat de makers van de game het met de tijd zullen oplossen door updates en Downloadable content ( wat vaak ook nog eens geld kan kosten ) om het spel speelbaar te maken zoals ze het hadden beloofd !

Zeer ontevreden over de klantenservice. en anders is dit de laatste keer dat ik een spel digitaal bij hun koop.

Ik ben tevreden zodra ik mijn 60 euro terug heb. Hoef niet eens naar me bankrekening overgemaakt te worden. Mag ook naar mijn playstation account.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickz28
x