Klacht: Retour defecte laptop: geen communicatie, na weken nog geen nieuwe laptop!

op 13 december 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

Een maand geleden een laptop besteld, er werd na 3 dagen een defecte geleverd. Na veel moeite de technische dienst te pakken die dit ook constateerde. Nummer gekregen waarmee ik naar ‘verkoop’ zou moeten bellen en dan zou ik uitleg krijgen over de omruil procedure.. 45min in de wacht, werd eruit gegooit omdat de werkdag erop zat. poging twee: vriendelijk gesprek, zou retourlabel per mail krijgen, en na opsturen binnen 2 werkdagen nieuwe laptop, het leek opgelost, maar… geen retourlabel.. paar dagen later weer zelf erachteraan bellen, weer hele lange wachttijd aan de telefoon, eindelijk retourlabel. Nu ruim 1,5 week geleden geretourneerd en nog geen bericht! Toch nog maar zelf een keertje bellen.. laptop is niet leverbaar, HP krijgt hem pas over 2 weken op zijn vroegst binnen..

Communicatie met de klant. Een excuus? Vergoeding voor het ongemak van het zitten zonder laptop. Als er duidelijk was aangegevens, excuus maar een nieuw laptop is niet leverbaar had ik de keus gehad een andere die wel leverbaar was te bestellen.. maar op deze manier ben ik uren bezig geweest met in de wacht hangen aan de telefoon en heb ik nog geen laptop...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door plymdejong