Klacht: Retour

op 15 april 2019 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Onlangs een product gekocht in de winkel. Tot mijn spijt was het toch niet naar wens, maar bleek de bon kwijt. Terug naar de winkel aangezien mijn aankoop zichtbaar was in mijn member account en bankafschrift, kaartje nog aan het product uiteraard. In de winkel wilde ze hier niks mee doen omdat het teveel tijd zou kosten, ik mocht telefonisch een bon opvragen . Na het bellen met de klantenservice bleek dit niet te kunnen. Vervolgens een mail gestuurd naar HM. Ik werd gebeld en zij gaven aan dat ze niks kunnen met in de winkel gekochte producten? Dus ik heb pech! Ik zit nu met een product wat ik niet wil terwijl het product recent gekocht is en ik dit kan aantonen. Pure onwil van HM..

Als ik het product met kaartje en aantonen van betaling terug zou kunnen brengen. Een cadeaukaart zou ook een prima oplossing zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irise.