Klacht: Retour

op 30 juli 2018 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf Maart ben ik al op mijn geld aan het wachten van een retour artikel. Paar keer mail contact gehad en werd er beloofd binnen 14 dagen terug te storten. Tot heden (30 juli) nog steeds niks ontvangen en krijg ook geen antwoord op mijn mailtjes. Ben benieuwd hoeveel incasso kosten en rente ik mag rekenen, dit zou bij mij anders ook gebeuren.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld eindelijk retour krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 september 2018 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Danielle,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl.

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld door onze klantenservice van de online webshop. Mocht u toch nog vragen hebben laat het ons dan weten via klantenservice@decathlon.nl.

Wij gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hagenaars00