Klacht: Retour

op 13 juli 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Er is 2 keer een artikel gescand waardoor ik dubbel had betaald, vervolgens wordt ik naar de info balie gestuurd om daar me geld terug te krijgen. Er loopt 4 man personeel in het rond, maar wordt niet geholpen vervolgens wordt het drukker, maar ik was als eerste aan het wachten. Eindelijk mag er iemand naar de info balie komen, 6 man die voor mij gaan…., dus vermeld hallo ik was hier als eerste en worden gewoon andere mensen geholpen. U heeft het verkeerde kaartje gedrukt, u hoeft alleen geld terug te krijgen en vervolgens wordt ik gewoon weer weggestuurd en wordt iemand anders geholpen, mijn mond valt gewoon open van dit, dit is alles behalve klantvriendelijk ! Sta nu 25 min te wachten en nog steeds niet geholpen !! Heel slecht ga dit ook via sociaal media verspreiden !!!

Dat je normaal wordt geholpen en vooral als er niemand in de rij staat dat je gewoon wordt geholpen !!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karlavisser77