Klacht: Retour

op 15 december 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Ik heb een nespresso apparaat gekocht. Ik heb gezien dat Coolblue voor hetzelfde apparaat een veel beter aanbod had ! Ik heb gebeld om te vragen wat ze hier aan konden en of wilden doen. De medewerker heeft totaal niet mee gedacht en zei dat ik het apparaat retour kon zenden. Prima gevraagd of de bestelling geannuleerd kon worden, dat kon niet ik kon het pakketje wel weigeren. Echter had ik een ophaalpunt aangevraagd gezien ik werk. Voordat ik die opmerking zei vroeg ik, en als ik niet thuis ben? dan kunt u met de buren afspreken dat ze het niet aan nemen. Raar dat 1 de medewerker niet kijkt hoe het afgeleverd wordt 2 rare oplossing.
Goed ik wil mijn apparaat terug sturen, ik moet nu een formulier invullen die nergens op slaat zoveel in te vullen alsof ik een staatsgeheim terug stuur. ik moet het apparaat eerst ophalen factuurnummer bekijken formulier invullen en weer terug om het op te sturen. Wachten op me geld en vervolgens me geld bij een ander bedrijf uit besteden.
Dit is totaal niet mee denken met je klant! Wellicht iets minder investeren in pakketjes en meer in klantenservice

Dat er mee gedacht wordt! Ik wil het apparaat hebben maar ik wil er niet te veel voor betalen. Het is toch gek dat een derde partij een verschil van €55 aanbied? Als je het al besteld hebt hoeft niet hetzelfde bedrag gecompenseerd te worden maar kijken wat je WEL kan doen voor de klant.
Compensatie voor de nutteloze moeite door een slechte service van Nespresso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RoXi