Klacht: Retour

op 25 juli 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april een shirt retour gestuurd , echter bonprix zegt deze nooit te hebben ontvangen . Hierover over gemaild maar hun willen de retourbevestiging die ik van ze heb ontvangen , maar deze heb ik NOOIT ontvangen
Het artikel is dag na ontvangst mij bij thuis opgehaald en door mijn dochter afgegeven , hoe kan ik iets bewijzen als ik nooit iets heb ontvangen !!!
Of nu de fout ligt bij Bonprix of Post.nl ik heb het shirt niet heb deze netjes afgegeven !!!
Lees gelukkig nu hier dat ik zeker niet de enige ben waarbij dit gebeurd is .

Gewenste Oplossing:

Als dit word opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 26 juli 2017 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Schaerlaeckens,

Een formulier verloren retour werd in juni verstuurd. Ik begrijp dat u de verzendbon van de retourzending niet meer in u bezit hebt, maar vraag u vriendelijk dit formulier ingevuld te willen terugsturen naar bonprix.

Via e-mail werd vandaag opnieuw dit formulier verzonden, u kan dit na het invullen ook via mail terugsturen.

Excuses voor het ongemak,

het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door scooter2004