Klacht: Retouneren

Tegoedkaart2019 op 29 december 2019 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Er staat nergens in de winkel, noch bij de kassa aangegeven, dat je geen geld terug krijg als je een afgeprijsd artikel terug brengt, dit wordt bij het afrkeken van het aetikel ook noet gezegd door de medewerkster. Ik ging een artikel terug brengen omdat de maat niet goed was, maar kreeg bij de kassa te horen dat il mijn geld niet terug krijg, maar dat ik een tegoedbon krijg. Ik vindt sit absurd, ze hebben niets verder wat ik leuk vindt en ben nu verplicht toch daar iets te gaan kopen voor eventueel meer geld, wat ik nietwil. Bovendien kon ik nu noetergensanders iets kopen, omdat ik van hen mijn geld niet terug kreeg.

Ik wil gewoon mijn geldterug, daar HMin strijd met de wet is. Medewerker zegt ja het staat op de kassabon, maar dat is niet afdoende, omdat je dan immers al hebt betaald en dus niet kan kiezen of je het artikel nog wel wil kopen of niet. Als het aangegeven had gestaan of door de kassamedewerkster was gezegd dat ik geen geld terug kreeg, had ik het artikel niet eens aangeschaft. Dus ik wil gewoon mijn geld terug i.p.v de tegoed bon die ik nu heb gekregen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tegoedkaart2019