Klacht: Retorische zendingen

op 18 december 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 19 december 2017 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw de Roo, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over de kosten voor een retourzending. Een gedeeltelijke retour is kosteloos. Voor een volledige retour wordt een bedrag van € 4,95 in rekening gebracht wanneer u gebruik maakt van de retourservice van PostNL. Het team van bonprix.

Reactie van de melder van de klacht Email diegien@hotmail.nl

4 weken geleden - Ik ben het hier dus ook niet mee eens, zo dat ik dus nooit meer iets bij Bonprix zal bestellen

Alle klachten die gemeld zijn door Email diegien@hotmail.nl