Klacht: Restitutie nog steeds niet ontvangen

Lilyjaggan81 op 18 december 2019 over Zsa Zsa Su! B.V. in de categorie Entertainment, Feest/Festival/Evenement

Zoals meerdere hebben gemeld heb ik tot op heden mijn geld niet ontvangen. Betreft een evenement van Zsa Zsa Su die op 9 november plaatst moest vinden maar werd afgelast.
Degene die niet naar het uitgestelde evenement wilden konden hun geld terug krijgen als er voor 12 of 13 november werd gemaild. Uiteraard is dit gebeurd en zelfs meerdere malen weer gemaild om te vragen waar het geld bleef.
Eenmaal kreeg ik als antwoord dat het ‘komende week’ zou worden terug gestort. En eenmaal een antwoord of ik meer geduld kan hebben. Dit laatste is ruim 2 weken geleden geweest.

Als ik zsm mijn volledige bedrag die ik betaald heb terug gestort krijg. Betreft 3 tickets waar ik 84,48 voor heb betaald

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zsa Zsa Su! B.V.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zsa Zsa Su! B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilyjaggan81