Klacht: Geen restitutie van gekocht tickets ontvangen

Naomi95 op 26 december 2019 over Zsa Zsa Su! B.V. in de categorie Entertainment, Feest/Festival/Evenement

Mijn twee gekochte kaarten van het Zsa zsa Su feest die op 9 november zou moeten plaatsenvinden heb ik sinds op de dag van vandaag niet teruggekregen. Het duurt nu al bijna 3 maanden.

2 dagen vóór het evenement werd een fb bericht gepost en een email gestuurd door de organisatie dat het evenement was afgelast en vervolgens verplaatst zou worden naar volgend jaar maart. In die post en mail stond dat je je geld kon terugkrijgen door een e-mail naar ze te sturen.

Dezelfde dag heb ik het verzoek per e-mail aan de organisatie laten weten. Na twee weken had ik nogmaals een mail gestuurd. Ik kreeg een reactie van de organisatie ruim 3 weken later!! In hun antwoord lieten ze weten dat ze een verzoek hadden ingediend voor een refund voor alle orders die gemaakt zijn bij Eventbrite. En dat eventbrite voor terugbetaling zou zorgen.

Dit is heel vreemd want op de site van Eventbrite staat dat hun geen refunds geven. Er gaan ook al geruchten van andere eisers rond op de facebook van Zsa zsa su dat Zsa zsa Su zelf verantwoordelijk is voor de gekochte tickets en dat hun het geld moeten geven.

Ik wil zo spoedig mogelijk mijn geld terug van de gekochte kaarten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zsa Zsa Su! B.V.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zsa Zsa Su! B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naomi95