Klacht: restitutie abonnementsgeld

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In oktober hebben wij voor onze twee kinderen abonnementen gekocht voor Arriva. De abonnementen zijn helaas per ongeluk niet geactiveerd en omdat er automatisch saldo wordt bijgeschreven op de OV-kaart konden de kinderen reizen zonder het abonnement en zonder dat ik in de gaten had dat het abonnement niet was geactiveerd.
Na enkele weken hebben wij contact opgenomen met Arriva en toen men aangaf dat de kosten waarschijnlijk zouden worden vergoed direct een nieuw abonnement afgesloten. Nu blijkt dat we niets gerestitueerd krijgen en we hebben dus twee abonnementen niet gebruikt maar wel losse tickets gekocht en een gedeelte van de periode andere abonnementen gebruikt.
Arriva wil de abonnementen niet crediteren ondanks dat duidelijk is dat er betaald gereisd is op kaartjes en andere abonnementen.

Mevrouw Schat is telefonisch niet bereikbaar maar stuurt ons wel mailtjes.

Gewenste Oplossing:

Als wij de twee abonnementen die niet zijn gebruikt gecrediteerd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marnix Derks,

Wat balen dat het niet vergoed wordt. Via Klacht.nl kunnen we helaas niet veel veranderen hieraan. Als je het niet eens bent met deze beslissing, kun je samen met je referentienummer een klacht indienen via ons contactformulier. Ik kan niet garanderen dat je het dan alsnog terug krijgt.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Marnix Derks