Klacht: restitutie abonnementsgeld

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In oktober hebben wij voor onze twee kinderen abonnementen gekocht voor Arriva. De abonnementen zijn helaas per ongeluk niet geactiveerd en omdat er automatisch saldo wordt bijgeschreven op de OV-kaart konden de kinderen reizen zonder het abonnement en zonder dat ik in de gaten had dat het abonnement niet was geactiveerd.
Na enkele weken hebben wij contact opgenomen met Arriva en toen men aangaf dat de kosten waarschijnlijk zouden worden vergoed direct een nieuw abonnement afgesloten. Nu blijkt dat we niets gerestitueerd krijgen en we hebben dus twee abonnementen niet gebruikt maar wel losse tickets gekocht en een gedeelte van de periode andere abonnementen gebruikt.
Arriva wil de abonnementen niet crediteren ondanks dat duidelijk is dat er betaald gereisd is op kaartjes en andere abonnementen.

Mevrouw Schat is telefonisch niet bereikbaar maar stuurt ons wel mailtjes.

Als wij de twee abonnementen die niet zijn gebruikt gecrediteerd krijgen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:41 geantwoord

Beste Marnix Derks,

Wat balen dat het niet vergoed wordt. Via Klacht.nl kunnen we helaas niet veel veranderen hieraan. Als je het niet eens bent met deze beslissing, kun je samen met je referentienummer een klacht indienen via ons contactformulier. Ik kan niet garanderen dat je het dan alsnog terug krijgt.

^Wouter
Arriva Webcareteam