Mijn Klacht:
Mijn contract bij Vodafone liep af (December 2014) en ben overgestapt naar Simyo. Via Simyo kreeg ik te horen dat ik op zijn vroegst op 2 december 2014 kon overstappen. Nu krijg ik een naheffing van Vodafone van de resterende maanden (75 euro) tot het einde van contract. Nu vind ik het sowieso belachelijk dat er een naheffing komt terwijl ik netjes me gehouden heb aan de opzegtermijn van twee maanden maar de 75 euro snap ik helemaal al niet gezien mijn vorig abonnement 50 euro per maand was.
Gewenste Oplossing:
Deze complete naheffing wordt ontbonden

