Klacht: restaurantactie

op 17 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wij hebben meegedaan aan de spaaractie van de restaurantzegels. Toen ik wou reserveren bij een restaurant wat wij (de groep die mee uit eten wou) hadden uitgezocht, liepen wij tegen een aantal problemen aan. De eerste keuze was Liuwherne te Leeuwarden. Bij reserveren heb je wel de mogelijkheid om acht personen aan te klikken (systeem geeft max aan van 10 personen) lukt niet ik heb mail verzonden en ik ben gebeld door organisatie achter de reservering en zij accepteren geen groep van 8 personen, jammer dat die vooraf niet is besproken. Vervolgens dachten wij aan Bosporus. Ik heb met hen gebeld want online reserveren lukte niet voor 8 personen. Ik kreeg te horen zij deden deze keer niet mee in verband met verhuizing. Dit is blijkbaar niet goed afgestemd voordat de actie is gestart. Uiteindelijk heb ik telefonisch bij Amfora kunnen reserveren.
Het is op de site niet mogelijk om voor grotere groepen online te reserveren.
Ik baal er ook van dat er geen duidelijke afstemming is over de grote van de groepen bij de deelnemende restaurants. Waardoor je tegen een teleurstelling aanloopt.
Ik hoop dat jullie voor de volgende restaurantactie duidelijkere afspraken maken en dit ook duidelijk verwerkt op de site.
Yvonne Tigchelaar

Wanneer er duidelijke afspraken zijn met deelnemende restaurants en deze afspraken of regels duidelijk op de site van de actie staan.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonnet1973