Klacht: Restaurant hotel efteling

op 26 augustus 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Begin januari zijn ik en mijn vriend voor zijn verjaardag blijven slapen bij het efteling hotel super leuk, personeel was erg betrokken.
in juni gingen we voor de mijne in 1x was het eten 2/3e minder voor de zelfde prijs wat echt niet meer prijs kwaliteit nu momenteel Is.. Daarbij had hij een cadeau kaart voor bij de kamer wat daar moest liggen met een kaartje ipv lomp aan de balie van oja betaal even 20,- cash om het daarna op een plastic kaartje onpersoonlijk te hebben.. Mijn vriend had meerdere malen gebeld om dit allemaal te plannen maar nadat we weg gingen na een flinke regen dag konden we terug komen voor wat ze zeiden een presentje om de fout goed te maken. Kwamen we dus moe nat chaggerijnig terug voor een kaartje waar mijn naam niet eens correct op gespeld kon worden.. Ik vond dit echt niet tof we hadden in november een al betaalde reservering staan jaar van te voren geboekt de excellente suite. Niet te annuleren en om eerlijk te zijn ik kijk er nu wat tegen op..

Betere communicatie van personeel en betere prijs kwaliteit verhouding met het eten met hoe extreem het minder Is geworden kan echt niet.

Maar om even wat positiefs te geven 10 en 11 juni de mensen van het ontbijtbuffet 10+ voor gastvrijheid ze hebben er echt een hart voor

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FlyOnMyWings