Klacht: restaurant Hema Gorinchem

op 01 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Voor de lunch kocht ik in het Hema restaurant Gorinchem Gasthuis straat 2 stokjes kaas. Het viel mij onmiddellijk op dat de papieren rond de stokjes geen tijdstickers hadden. Deze gebruikt elke Hema om de klant te vertellen hoe lang het broodje in de vitrine ligt oftewel hoe vers het broodje is. Bij het nuttigen bleek dat de stokjes al heel lang op ons hadden liggen wachten , taai brood, verlepte rucola en bezwete kaas. Bij het afrekenen bij de kassa viel mij op dat er gevulde koeken lagen die bijna zwart waren, misschien nog even op gepiept? Misschien hadden we beter moeten weten want we waren er rond 13.15 uur en het restaurant was op 1 bezet tafeltje leeg. Om deze tijd is het vaak moeilijk in een Hema restaurant nog een plekje te bemachtigen. Verder vonden wij het nogal onfris dat de legen vuilnisbakken door de winkel naar binnen gebracht werden.

Als wij ergens een lunch gebruiken verwacht ik vers knapperig stokbrood met verse rucola en verse kaas. Ook als ik hier een gevulde koek bij mijn koffie zou nemen verwacht ik dat deze niet zwart is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henny de Haas
x