Klacht: Restaurant accepteerd bon niet.

op 20 september 2017 over RestaurantCadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Afgelopen maand hebben wij gegeten in een restaurant in Waalwijk die vermeld staat op de site van restaurant kado.
Na het eten wilde wij betalen met onze bon wij kregen te horen dat zij de bon niet accepteerde omdat zij niet meer mee doen bij restaurant kado. Het desbetreffende restaurant staat wel op hun site vermeld!
Nog steeds staat dit restaurant op de site vermeld!
Na het melden van de klacht kregen wij alleen maar een excuus van uit restaurant kado. Wij hebben aangegeven de gemaakte kosten terug we willen ontvangen omdat wij fout geïnformeerd zijn en hierdoor zelf voor de kosten konden opdraaien. Zonder kado bon hadden wij dit restaurant zelf nooit uitgekozen.
Inmiddels zijn we al ruim een week over en weer aan het mailen en ligt onze klacht ergens op een stapel.
Graag willen wij de gemaakte kosten terug ontvangen !

Wij willen de kosten terug ontvangen die wij kwijt waren bij dit etentje omdat we niet goed geïnformeerd waren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sil100