Klacht: Restaurant

op 31 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Te lang wachten voor een kop koffie, personeel tekort ? Er liepen twee mensen achter en hielpen niet mee. Vast personeel liet de jongeman alleen achter om te pauzeren. Jong meisje moest de afwas doen. Jongeman werkte er nog paar 2 mnd. Deze had de hele dag achter de kas gestaan en liet het ook los zodat jong meisje verder ging, hoef ik u niet te vertellen hoe het verder ging. Vast personeel deed ook bot tegen hem. Broodjes niet bijgevuld. Bezuinigingen werd er gezegd. Mensen in de rij klaagden. Bij de kassa s zaten 4 mensen bemand. Ik denk dat u eerder de boel kunt sluiten, zo komen er geen mensen meer. Later vertelde de buurvrouw precies hetzelfde en dat vast personeel erg bot doet tegen vakantiewerkers?

Dat mag u beoordelen, klacht nu niet in openbaar wat op uw reactie. Geef geen reden op dat het vakantie tijd is.zorg goed voor uw personeel zodat de klanten tevreden blijven dan volgt de rest.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juli 2017