Klacht: Respectloze behandeling

op 14 augustus 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Ik ben gisteren 13 augustus 2016 bij u in het park geweest met mijn gezin .ik in een rolstoel omdat uw park rolstoel vriendelijk te boek staat..wat erg leuk begon begon al snel minder te worden ..wij wilde graag in droomvlucht…dat mocht niet omdat ik in een rolstoel zit ..uitleg als dat ding stil valt. .nou ja u kent ..jongen hou zich netjes aan de procedure .. alleen heb ik aangegeven dat ik in de rolstoel zit omdat ik niet lang kan staan en heel ver kan.lopen ..maar ik kan wel lopen ..nee het mocht niet…kinderen teleurgesteld. .kregen te horen dat het ook niet bij villa volta gebeurde dat ik er niet in mocht..nog verder teleurgestelde kinderen..nou ja dan maar andere dingen doen.
.. alleen toen we bij de vliegende Hollander aan kwamen ging het fout .. na 2 uur wachten 6 medewerkers verder .mensen die al weggingen omdat we geen antwoorden kregen.en steeds maar vragen waarom.het zolang duurde en waarom de gewone rij een stuk sneller ga…wij hebben met zijn allen 6 verschillende verhalen gehoord…uiteindelijk .kwamen we als eerste aan in de rij..kom er een “nieuwe” collega en die vroeg als eerst met hoeveel personen we waren..wij met 4…ja maar er mogen er maar 3 maar ik ga bellen ff gewacht en idd we mochten met 4 niks op aan te merken …maar waarom 2 uur wachten …en de eerste 6 collega’s niks vragen en met een stalen gezicht voor bij lopen..en dan nog niks vragen aan de persoon in de rolstoel maar aan de begeleiding…wij in een rolstoel zijn toch niet debiel… nou ja attractie ingewerkt ..pannekoeken gaan eten ..toen we buiten kwamen stond pardoes er..mijn Kids helemaal door het dolle die wilde met pardoes op de foto…wij waren de laatste in rij…en wat word er gezegd nee hoor geen foto want we gaan eten pardoes heeft ook honger…waarom.mogen er 2 volwassen voor ons wel met pardoes op de foto en mijn kinderen niet..we waren de laatste die stonden te wachten…gaat nergens over..sorry… mijn dochter heeft tot aan de uitgang lopen huilen..

Behandel met respect. .en vraag dingen aan mensen die minder valide zijn als je ziet dat het alleen lichamelijk is en luister naar de mensen niet horen maar echt luisteren....en gun kinderen een foto en dan maar 2.minuten later eten ..

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela2691975