Klacht: Respectloos benaderd door chauffeur

op 12 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteren nam ik de buslijm 117 van Breda naar Fijnaart. Ik stapte om 10:00 op. Ik had van tevoren een broodje gehaald bij het tankstation aangezien ik nog niet ontbeten had. Ik stap op en de chauffeur, een vrouw van middelbare leeftijd,zegt tegen mij: ” Dat mag niet mee in de bus”. Ik kon daar wel bij met mijn gedachten, dus ik stelde voor dat ik het in mijn tas deed. Mevrouw vond dat blijkbaar niet goed en begon helemaal te tieren. Ze stelde een ultimatum dat ik of de bus uitmoest of dat broodje weg zou gooien. Na een felle discussie ging ik de bus maar uit. Ik vind het erg onbeschoft hoe zij reageerde en ik vind niet dat je zo moet reageren op je klanten

Ik ben tevreden wanneer ik van deze mevrouw een geschreven excuses krijg over haar gedrag. Ik was ook niet heel netjes, maar zij begon met zo raar doen waardoor ik boos werd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 juli 2016 om 12:48 geantwoord

Hallo Sven,

Bedankt voor je bericht. Ik stuur je klacht door naar de teammanager in de regio Breda zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en ook de kant vanuit de chauffeur kan beluisteren. Dit in het kader van hoor- wederhoor. We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Daniël Kooistra
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SMangnus