Klacht: Respectloos bejegend

op 06 september 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,
Donderdag 1 september ticket vlucht easyjet amsterdam-milaan linate
Ik had een klein koffertje bij mij en een handtasje .van 25 cm bij 20 cm
Direct bij het in checken werd ik behandeld als een crimineel ik had mijn mond nog niet open gedaan
Dit kleine handtasje kon niet meer in het koffertje .nooit eerder gevlogen met easyjet
Ik werd op wel zo een onbeschofte manier gesommeerd om direct 60,00 euro extra te betalen anders mocht ik niet mee.
Er werd niet eens gecommuniceerd zoals je van een grondstewardess verwacht, nee het was bij het onbeschofte af. Hoe ik dacht dit te gaan oplossen .dit waren nu eenmaal de regels.
Dat er regels zijn snap ik maar dat er zo n toon werd aangeslagen .
Ze geloofde niet dat ik geen creditcard had moest helemaal terug lopen naar de winkels om geld te pinnen en tot slot werd mijn koffer alsnog in het bagage ruim gezet . Bij de terugreis heb ik zoveel mensen met dubbele bagage zien in checken dus zo consequent is easyjet niet.
Ben je 62 jaar ga je naar familie in Italie en word je zo behandeld of ik een crimineel ben.
Ik heb achteraf zo gehuild.
Ik heb al de gegevens mocht U die willen inzien met ook de naam van deze onbeschofte grondstewardess.

Ik ben tevreden als ik mijn 60,00 euro terug krijg.
Mijn bankgegevens :

MT de Boer
NL23ABNA0846102919

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MT de Boer