Klacht: Reseveren van stoelplaatsen

op 13 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij boeken altijd 6 weken voor de vlucht de stoelreservering. We konden echter geen stoelen met beenruimte meer reserveren omdat hierop al een kruis vermeldt stond. Op de heenreis zat het vliegtuig vol, echter op de terug reis, waar we ook geen reservering konden maken voor extra beenruimte, was er tot onze verbazing wel extra beenruimte stoelen vrij. Wij vinden dit een zeer slechte zaak.
Ons vluchtnummer was HV5168, Groningen Airport, 12 september 2018

Gewenste Oplossing:

Dat reserveren op een eerlijke manier gaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awbroekem@gmail.com