Klacht: reserveringskosten

op 02 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemiddag
Ben vorige week met mijn zoon naar Berlijn geweest met de trein.
Wij zijn vanaf Rotterdam centraal vertrokken , moesten overstappen op Amersfoort.In de trein naar Amersfoort lazen we bij de berichten dat het erg druk was richting Berlijn en beter stoelen konden reserveren.
Dat hebben wij toen gedaan , en dat was nog gelukt voor de heen en terugreis , er is 2keer ongeveer 8 euro van onze creditcard afgeschreven.
Maar we moesten onverwacht in Duitsland op een andere trein stappen vanwege de warmte en we konden die plaatsen die we gereserveerd hadden niet vinden, nou hadden we gelukkig nog 2 stoelen gevonden die nog vrij waren , want ook de conducteur had geen idee.
Op terugreis moesten we de trein op Berlin Zoologischer nemen naar Berlin Spandau, maar die trein had 40 min.vertraging , dus hadden we daardoor de trein gemist naar amersfoort.Dat kan natuurlijk gebeuren.Toen hebben we een trein 2uur later genomen en gelden die gereserveerde plaatsen natuurlijk weer niet voor die trein.
Dus konden we ongeveer een uur op de grond gaan zitten en hopen tot er iemand uit ging stappen.
Ik snap dat jullie niks kunnen doen aan vertraging maar ik vind die reserverings kosten echt heel vervelend
Het is toch niet niks onze tickets kosten 160euro dus dan hoop je toch dat als je gereserveerd hebt dat je kan zitten.
Ik zou hierdoor er de volgende keer er echt over na moeten denken of ik weer met de trein zou gaan .

Ik zou heel graag de reserveringskosten van 16 euro terug willen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 11:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bcbinneveld