Klacht: reservering/boeking gedaan via telefoon. Ik WACHT op voucher…????

op 12 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker,
09/10/17 bel ik jullie met de opmerking dat ik de SOCIAL.DEAL voucher wil verzilveren én extra’s wil, zoals het ontbijt voor 2pers
Alles verliep uitstekend
tot de belofte van uw collega:
“Ik zend de reservering naar jouw é-mail en die print jij en neem je mee naar het hotel, U kan dààr betalen”
SCHITTEREND!!!!
Ik bedank uitvoerig!
Maar euhm….. tot nu, 12/10/17 GEEN TE PRINTEN RESERVERING GEZIEN!
Niet in mailbox
noch in alle àndere boxen

Is dit normaal???

Alvast bedankt voor de genomen moeite omtrent het nagaan van deze vraag/klacht

Vriendelijke groet,

Ingrid Van Durme
ingridvandurme@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Na een zalige nachtrust en een super ontbijt met VERSE EI_KES EN SPEK
& liefst VERS sinaassap...
Maar dàt hebben we enkel in Zuiderduin gekregen
Jammer... , zou in Dikke Van Dale ook mogen... (ipv industrie-sap)

Soit... We hebben nu geboekt voor Leidschendam.
Hopelijk komt dat vouher-gedoe in orde
Zodat we komende maandag er onbezorgd naartoe kunnen.

Vriendelijke groet,
Ingrid

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Van Durme