Klacht: reservering/boeking gedaan via telefoon. Ik WACHT op voucher…????

op 12 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker,
09/10/17 bel ik jullie met de opmerking dat ik de SOCIAL.DEAL voucher wil verzilveren én extra’s wil, zoals het ontbijt voor 2pers
Alles verliep uitstekend
tot de belofte van uw collega:
“Ik zend de reservering naar jouw é-mail en die print jij en neem je mee naar het hotel, U kan dààr betalen”
SCHITTEREND!!!!
Ik bedank uitvoerig!
Maar euhm….. tot nu, 12/10/17 GEEN TE PRINTEN RESERVERING GEZIEN!
Niet in mailbox
noch in alle àndere boxen

Is dit normaal???

Alvast bedankt voor de genomen moeite omtrent het nagaan van deze vraag/klacht

Vriendelijke groet,

Ingrid Van Durme
ingridvandurme@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Na een zalige nachtrust en een super ontbijt met VERSE EI_KES EN SPEK
& liefst VERS sinaassap...
Maar dàt hebben we enkel in Zuiderduin gekregen
Jammer... , zou in Dikke Van Dale ook mogen... (ipv industrie-sap)

Soit... We hebben nu geboekt voor Leidschendam.
Hopelijk komt dat vouher-gedoe in orde
Zodat we komende maandag er onbezorgd naartoe kunnen.

Vriendelijke groet,
Ingrid

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 18:39 geantwoord

AUB SEG!!!!! 6 MAANDEN TUSSEN DE OPMERKING/KLACHT EN DE ZOGEZEGDE OPLOSSING ?????? ZIJNDE : STUUR NS EEN E-MAIL NAAR ANDER ADRES.
WEL WEL WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N REGELRECHTE SCHANDE IS HET!!!!!!!!!!
EN
Nee! ik kàn met de beste wil NIET vriendelijk reageren!
Omdat ik de manier \"waarop\" ON-AAN-VAARD-BAAR VIND
Soit,
Niks kan mijn gevoel omtrent beter maken
Ik zoek met plezier een àndere keten
er zijn er genoeg, die hopelijk wat klantvriendelijker zijn....

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Van Durme