Klacht: Reservering stoelen

Wilma7317 op 18 oktober 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben een pakketreis geboekt vertrek op 17 september 2020 maar deze is in verband met corona geannuleerd. Wij hebben via de site van transavia een stoel reservering gedaan voor een bedrag van 32,00 euro. Het gaat om vlucht G695Jf. Op 20 augustus 2020 heb ik hier melding van gemaakt bij transavia via Whatsapp. Helaas geen reactie. Op 29 september 2020 nogmaals via Whatsapp het verzoek gedaan om het bedrag terug te krijgen. Helaas werd naar de algemene voorwaarden verwezen.
Vreemd want onze vrienden hebben hetzelfde bericht op 29 september gestuurd zelfde reis en vlucht en zij hebben het 1 oktober 2020 terugbetaald gekregen.
Jammer dat er met twee maten wordt gemeten. Ook 29 september omdat ik ernaar verwezen werd een claim ingediend en krij geen antwoord maar weer een standaard verwijzing naar de algemene voorwaarden. 16 oktober nogmaals gemaild en heb een ontvangstbevestiging gehad dat het antwoord wat lager gaat duren.
Weer standaard antwoord.
Toch op 16 oktober antwoord ontvangen dat helaas zijn de stoelen die je bij ons boekt non-refundable.
Gek dat onze vrienden het bedrag van 32,00 euro wel terug hebben gekregen.
Nogmaals gereageerd dat ik het er niet mee eens bent.
De volgende uitermate teleurstellende reactie kreeg ik terug. Ik was ineens beste Walter. Mevrouw Isidora heeft alleen naar het email adres gekeken. Mijn email was netjes afgesloten met Louise Zuidwijk.
Ja jammer genoeg weer dezelfde verwijzing naar de algemene voorwaarden.
Ik ben het er niet mee eens. Ik hoef ook geen rekenwonder te zijn dat transavia rijk wordt van alle passagiers die boeken via hun site waarvan de reis door corona is geannuleerd. Ik heb er niet om gevraagd dat de reis niet door is gegaan.
Louise Zuidwijk

Ik ben pas tevreden als het bedrag van 32,00 euro terug betaald word.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma7317