Klacht: Reservering stoel na betaling door reset niet geboekt

op 29 maart 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op tijd een stoel geserveerd. Bevestiging is digitaal ontvangen .
Echter bij inchecken bleek er geen stoel gereserveerd te zijn.
We hebben hier echter wel voor betaald: 14 euro.
Bij de klachtenbalie werd er aangegeven dat er iemand op de resetknop heeft gedrukt waardoor gemaakte reserveringen vervielen.
Gevolg: een langdurige vlucht gescheiden van mijn man door moeten brengen.

Gewenste Oplossing:

Retour van 14 euro en een volgende reservering zonder kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca Hoorn