Klacht: reportage demonstratie

op 02 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik kan niets terugvinden in de krant van wo 1 juni over de demonstratie in A,dam op di 31 mei van de agrarische vakbonden DDB en NMV Zijn wij als agrariers niet meer van belang en alleen maar belangrijk om lid van de telegraaf te zijn? Het is zeer teleurstellend en droevig dat hier totaal niets van in de krant staat, temeer omdat deze demonstatie een uiting is over de zeer slechte financiele toestand in de agrarische sector en een dringend verzoek aan de politici om naar onze voorstellen te luisteren om hier een eind aan te maken Wij boeren zijn erg fllexibel, en daarom bedank ik niet nu meteen voor deze krant, maar zal ik een volgende keer bij soortgelijk voorval zeker doen, en het ook niet laten om dit uit te dragen naar mijn vakgenoten
met vr gr J Majoor

met een recetificatie of een publicatie van mijn ""teleurstelling""

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2016 om 15:15 geantwoord

Geachte heer Majoor,

Dank u wel voor uw bericht. Wij zullen uw gemis van deze vermelding doorgeven aan onze redactie. Wij krijgen graaf feedback van onze lezers over de inhoud en willen u hier dan ook voor bedanken. Indien u in de toekomst vaker zoiets tegenkomt horen wij dat ook graag van u! Mocht u nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jaap amjoor