Mijn Klacht:
Ik heb een htcm8 waar een dot vieuwer omheen zit. Nou is hij ongelukkig gestoten/ gevallen. Volume knop en waar me opslagkaartje inzat is beschadigd. Nou is hij terug gestuurt naar Vodafone en kreeg een reperatie kostplaatje van 168,00 voor te laten maken. Ik vind het schandalig als er een bescherming om heen zit dat het zoveel moet kosten. Ik ga hier verder stappen aan ondernemen. Ben al jaren bij Vodafone maar dit is het 2e akkafietje wat ik bij jullie heb en ben toch wel teleurgesteld. Aan mijn is ook nooit gevraagd of ik een verzekering af wil sluiten erbij voor dit soort gevallen. Graag hier over een antwoord anders zien jullie alleen maar slechte berichten over Vodafone komen.
Gewenste Oplossing:
Dat hij kostenloos gemaakt wordt

