Klacht: Reparatietijd laptop meer dan 5 weken

op 05 oktober 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vorig jaar (27-8-2016) een goede studenten laptop aangekocht (€ 679) voor onze dochter. Binnen een jaar accu stuk / laad niet meer op.
Na een klantonvriendelijke behandeling in de vestiging Tilburg dat we
maar een batterij verzekering hadden af moeten sluiten ter reparatie achtergelaten, kon 1 tot maximaal 3 weken duren. inmiddels duurt de reparatie al ruim 5 weken en status van de reparatie is nog steeds niet gewijzigd. Ik vind het onacceptabel dat een student een laptop voor haar studie 5 weken moet missen. Verkopen binnen een dag of uit voorraad afhalen is geen enkel probleem maar service verlenen blijkbaar wel 🙁

Ik verwacht minimaal een tegemoetkoming in de reparatiekosten als schadevergoeding voor periode gederfd gebruik van 5 weken.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:47 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:52 geantwoord

De klacht is nog niet opgelost!

Reactie van de melder van de klacht Aloijs Klijberg

3 dagen geleden - Vandaag de laptop na 8 weken opgehaald, is kosteloos gerepareerd, dat is dan op zich weer klasse maar ook het minste wat men kon doen. Medewerker Tilburg die ons bij aanbieding laptop ter reparatie heeft geholpen blijkt er inmiddels niet meer te werken, ik snap wel waarom. Medewerkster vandaag snapte ook niet waarom het zolang heeft moeten duren en bood nogmaals excuses aan. Ik zou van hoofdkantoor BCC nog een reactie krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aloijs Klijberg