Klacht: Reparaties laptop

op 05 juli 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Na een goede aankoop van een MSI GL626QD NL gaming laptop van pak hem beet €900,- het gevoel dat ik een misaankoop heb gedaan, Na circa 3 maanden de laptop via de CoolBlue service moeten laten repareren omdat deze erg snel oververhit raakte wat niet hoort bij een gaming laptop. Na de eerste reparatie (Dit was geen reparatie maar enkel een reset naar fabrieksinstellingen) was het probleem voor een aantal weken verholpen. Maar trad het na een tijdje weer op. Dus wederom weer teruggestuurd met de belofte van CoolBlue dat deze goed gerepareerd zou worden, ze dachten door enkel een ventilator te vervangen het probleem op te lossen.. Weer werkte het voor een aantal weken. Nu inmiddels is het probleem voor de 3e keer opgetreden, en kan ik straks weer mijn laptop retour sturen voor reparatie.. Kortom ik ben het vertrouwen in CoolBlue een beetje kwijt en het gevoel alsof ik niet serieus genomen wordt. Aangezien CoolBlue bekend staat om zijn goede service heb ik er tot dusver nog niets van mogen waarnemen. Vandaar ook mijn klacht.

Een treffende regeling of een correcte reparatie die ook zeker werkt! Geen goedkope reparaties meer zoals even een ventilator vervangen of resetten naar fabrieksinstellingen. Ik denk namelijk dat het probleem wat dieper zit wat ik ook elke keer aangegeven heb. Waartoe dusver nog niks mee is gedaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste Daan, Wat ontzettend balen dat de laptop zoveel ellende heeft veroorzaakt. Wanneer je een laptop aanschaft, wil je het natuurlijk direct kunnen gebruiken. In jouw geval heb je het al meerdere malen moeten opsturen voor een reparatie. We zien dat er wederom een retour is aangevraagd. Bij de retour hebben wij jouw gewenste oplossing toegevoegd. Zodra wij de laptop hebben ontvangen, zal de gewenste oplossing worden meegenomen in de beoordeling van de huidige staat van de laptop. Wij gaan ons uiterst best doen om de oorzaak van het probleem te vinden en deze ook daadwerkelijk te repareren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt er gekeken naar alternatieve oplossingen. De eerste stap is de laptop nogmaals te retourneren voor een reparatie. Op 4 juli heb je een retourlabel ontvangen waarmee je de laptop kosteloos kunt verzenden. Graag zien wij de laptop tegemoet. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons vooral weten. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door DaanVogels