Klacht: Reparatie TV

op 17 augustus 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tv na 14 maanden defect, dit gemeld bij BCC. Deze hebben Servilux Service ingeschakeld, tot 2 keer toe is de afspraak voor thuisreparatie verzet, toen de monteur kwam( na 1 maand defect) kon hij het euvel niet repareren, de tv is meegenomen en binnen 2 werkdagen zou hij gerepareerd zijn. Helaas nu 8 dagen verder nog steeds niks gehoord. Ik heb contact opgenomen met BCC omdat ik het toestel daar gekocht heb en hun verantwoordelijk stel voor de slechte service. Ik ben erg teleurgesteld in BCC en zeker in Servilux.

Gewenste Oplossing:

Ik heb BCC gebeld ze hebben contact gehad met Servilux, deze zeiden dat ze geen contact met mij konden opnemen. (ze hebben mijn mail en sms waar ze al vaker contact met me hebben gehad) BCC zei dat als ik binnen 5 werkdagen niets hoorde dat ik een ander toestel zou krijgen. Hier hou ik ze aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:56 geantwoord

dit is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door jgpvd