Klacht: Reparatie tablet

op 08 augustus 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Tablet (Samsung) ingeleverd ter reparatie, 25 juli jl. Bij inlevering is er door medewerkster van de winkel een afgiftebewijs meegegeven en is er een foto gemaakt van de tablet. Op beide documenten is te zien dat de tablet onbeschadigd is.
Tablet bleek bij retour wel beschadigd. Kras op scherm.
De tablet geweigerd daar deze niet zo is ingeleverd. Medewerkster van de winkel heeft naar de reparatieservice van Samsung gebeld. Deze service heeft bevestigd dat de tablet met schade bij hun is aangekomen. Eerder genomen foto (door medewerkster bij inname) is spoorloos.
Nu sinds 4 augustus niet meer in het bezit van onze tablet daar wij deze bij teruggave niet geaccepteerd hebben i.v.m. de schade die niet door ons is veroorzaakt.
Het filiaal is telefonisch niet bereikbaar.

De tablet is nieuw. Gekocht in mei bij Scheer&Foppen, zaak is reeds failliet, vandaar bezoek aan Phone House. De tablet is een kado en pas in juli overhandigd aan de jarige. Deze heeft hem toen voor het eerst gebruikt en merkte direct de problemen op.
Tevreden? Bij ontvangst van nieuwe tablet.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nelly Westerveld