Klacht: reparatie subwoofer

op 06 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn subwoofer ter reparatie aangeboden. Moest hem zelf komen brengen naar het dichtstbijzijnde servicepunt Arnhem. Ik woon zelf in ‘s-Hertogenbosch. Toen subwoofer was “gerepareerd” kreeg ik hem per pakketservice terug. De subwoofer deed het NOG niet!!!
Moet hem maar opnieuw komen brengen naar Arnhem.

Gewenste Oplossing:

Als subwoofer gehaald wordt en naar behoren wordt gerepareerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo001