Klacht: Reparatie service

op 14 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Morgen,

Geen GOEDE morgen, want daar kunnen we niet over spreken.

Bij deze wil ik een klacht indienen met betrekking tot uw ZEER SLECHTE REPARATIE “SERVICE”. Service tussen aanhalingstekens omdat we niet van service kunnen spreken!

Maandagavond 10 Juli ging mijn Samsung Televisie, die ik in Oktober 2014 bij u kocht (inclusief een reparatie verzekering), kapot. Wel geluid, geen beeld.

Dinsdagmorgen heb ik uw nummer 020 3348888 gebeld. Ca. 2uur verder, en nadat de verbinding diverse keren werd verbroken, heb ik eindelijk iemand aan de telefoon gekregen. De reparatie order is aangemaakt en ik zou binnen 48 uur (48 uur = 2 dagen. Ook al zoiets. Dat is geen service………..) door Samsung worden gebeld voor een afspraak. Afspraak, daarmee is de televisie nog niet gemaakt!

Donderdag 12 Juli nog niets gehoord. Wederom het nummer 020 3348888 gebeld. Wederom ca. 2 uur bezig geweest voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Deze bleek over de verkeerde gegevens te beschikken. Nadat mijn melding gevonden was heeft men mij geadviseerd Samsung te bellen op telefoonnummer 088 9090100. Helaas, dit nummer bestaat niet. Uiteindelijk zelf een nummer van Samsung gezocht en gebeld. Daar bleek de reparatie niet bekend te zijn. Om een dubbele melding te voorkomen door Samsung geadviseerd met BCC contact op te nemen…………………………..!

Dit heb ik gedaan, en weer een aantal uren bezig geweest om iemand van BCC aan de telefoon te krijgen op 020 3348888. Uiteindelijk is dit gelukt. Reparatie was bekend maar werd geadviseerd tot in de avond te wachten op een telefoontje van Samsung want de reparatie was doorgegeven. Mocht dit niet gebeurd zijn, dan moest ik in de avond terugbellen. Kon tot 22:00 uur. Dan zou er ook niet zo een lange wachttijd zijn! Voor de zekerheid toch nog de reparatie via de website gemeld………………….!

Uiteraard ben ik niet door Samsung gebeld. ’s Avonds weer gebeld naar 020 3348888. Weliswaar niet zo een lange wachttijd maar toch. Men kon een nieuwe reparatiemelding maken of ik kon de volgende dag, hedemorgen vanaf 08:00 uur bellen, naar 020 6584420. Heb een lange discussie gehad met een dame omdat ik eiste dat de reparatie voor het weekend zou worden uitgevoerd maar dat was onmogelijk. Gevraagd naar een leidinggevende maar dat was ook niet mogelijk. Heb gezegd dat ik zelf wel zou bellen met het genoemde nummer.

Inmiddels has mijn vrouw ook nog eens contact via Facebook opgenomen!

Vanmorgen dus tussen 08:00 en 08:30 020 6584420 gebeld en gesproken met Mevr. Merwin Shiar. Deze wist mij te vertellen dat er geen afspraak kon worden gemaakt omdat het serienummer niet klopte!

Serienummer!? Niemand heeft mij ooit om een serienummer gevraagd! Oh ja. Had het serienummer vermeld via de websitemelding. Het serienummer stond op de bon. Dus dat heb ik ingevuld.

Volgens Mevr. Shiar kon ik dat vinden op de achterkan van de TV. Nu is dat geen klein apparaat en kan slecht bij de achterkant dus kon het serienummer vinden. Zij adviseerde mij een foto te nemen en deze naar COM@BCC.NL te sturen met vermelding van reparatie case nr. Heb toegezegd dit te doen waarna het gesprek beëindigd werd.

TV losgekoppeld, omgedraaid en serienummer gevonden! Foto’s gemaakt en per e mail verstuurd.

Wat blijkt, er mist een P aan het eind van het nummer dat ik had opgegeven, wat ook niet op de bon stond.

Wat ik niet begrijp is dan men niet terug belt wanneer men weet dat het serienummer niet klopt of volledig is………………!? Lijkt mij een kleine moeite! Maar dat zou SERVICE zijn, een woord dat men wel weet te schrijven bij BCC maar waarvan men niet weet wat de beteken is.

Inmiddels zijn we zijn 4 dagen verder en de TV is nog niet gerepareerd. Heb zelfs nog geen zicht op een reparatie! Ongehoord! Hoop dat iemand mijn mail naar COM@BCC.NL leest.

Heb nog nooit zo een slechte service ondervonden, het is werkelijk schandalig.

1) zeer slecht bereikbaar
2) krijgt medewerkers aan de telefoon die alleen kunnen melden maar geen oplossing bieden, alleen excuses kunnen aanbieden voor de slechte bereikbaarheid
3) steeds andere medewerkers zodat je je verhaal keer op keer moet herhalen
4) reparatie melden, duurt 48 uur om een afspraak, let wel AFSPRAAK, te maken.
5) word niet terug gebeld wanneer er iets niet klopt
6) na 4 dagen is er nog geen uitzicht op reparatie
7) sluit een verzekering dus je gaat ervan uit dat je dan een goede, snelle service krijgt. Helaas!

Ik hoop dat er in dezer dagen (1?) iemand belt voor een afspraak. Ondertussen zitten we zonder TV. Schandalig.

BCC Low prices High service was het toch!?

Zou adviseren een ander slogan te zoeken. BCC staat voor mij nu gelijk aan BAGGER!

Frits Bakker
Lindenstraat 31
5366 CG Megen
Nederland

GSM : + 31 (0)6 53786153
E Mail : bakker129@ziggo.nl

Wanneer TV voor het weekend gerepareerd zou zijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoe bestaat het