Klacht: Reparatie nieuwe kast!!

op 29 mei 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Enige tijd geleden bij Goossens een bijna compleet interieur aangeschaft.
Bij levering bleek er een grote splinter (5cm bij 2 cm) van de kastpoot afgebroken, poot aan de voorzijde. De bezorger was van mening dat hij deze zelf kon lijmen en dacht dat ik er dan niets meer van zou zien.
Het resultaat was onbevredigend. Na veel discussie, de klantenservice was inmiddels niet meer bereikbaar en daardoor konden wij geen geld inhouden. De chauffeur moest de uitgepakte kast retour nemen, volgens de regels van Goossens.

Twee maal contact gehad met de klantenservice om na te vragen waarom een reparatie 5 weken moet duren en of het niet sneller kon. Dat kon niet omdat de kast retour moest naar de leverancier. Duidelijk aangegeven dat wij kritisch naar de reparatie zouden kijken. Geen probleem, volgens Goossens.

Na 5 weken wachten werd de gerepareerde kast opnieuw gebracht. Na uitpakken bleek dat de kastpoot nog steeds niet naar tevredenheid was gemaakt, de reparatie was zichtbaar en een deuk voelbaar. Tot onze verbazing werd gemeld dat de kast bij Goossens zelf gerepareerd was.
Omdat wij de kast niet wilde accepteren met dit defect, bood de klantenservice 75 euro korting (

Wij willen een nieuwe onbeschadigde kast en een tegemoetkoming voor de overlast.

Andere oplossing is dat ze mijn nieuwe tv meubel (dezelfde serie) retour nemen zodat wij elders iets kunnen uitzoeken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Bericht van Goossens

2 maanden geleden - Beste heer/mevr de Jong, Wat vervelend om te horen dat de reparatie niet aan uw verwachtingen voldeed. Inmiddels staat er en levering gepland op 21-6 en we gaan ervan uit dat deze wel aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht meneerdejong

3 weken geleden - Afgelopen vrijdag is de kast opnieuw geleverd (voor de 4e maal). Dit maal was alles goed gerepareerd en zijn we nu tevreden. Alhoewel wij liever een nieuwe kast hadden gekregen. Het is heel spijtig dat wij de rechtsbijstand in moesten schakelen om de klacht naar behoren opgelost te krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door meneerdejong