Klacht: Reparatie niet uitgevoerd volgens offerte

E Swaager op 25 december 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

De oplaadpoort van mijn samsung s7 edge deed het niet meer naar behoren. Deze ter reparatie opgestuurd naar Samsung reparatie. Samsung besteeds de reparatie uit aan dynafix. Ik kreeg van dat bedrijf een offerte voor de reparatie. Maar niet voor een nieuwe oplaadpoort maar voor een nieuw scherm. Over de oplaadpoort werd niet gesproken. Volgens Dynafix was het scherm gebarsten. Echter op de foto die meegestuurd was, was geen barst te zien. Alleen wat gebruiks krasjes.
Volgens de klantenservice moest ook het scherm vernieuwd worden voordat oplaadpoort gereparareerd word. Zogenaamd full reparation. Toestel moet weer als nieuw van het reparatiebedrijf terug komen.
En daar hangt dan een prijskaartje aan. Veel te hoog.
Rare gang van zaken als je alleen het mobiel opstuurt omdat de oplaadpoort het niet naar behoren doet.
De offerte heb ik afgewezen. Was niet hetgeen wat ik gevraagd had.
Via messenger contact gehad. Situatie uitgelegd.
Blijkt dat de oplaadpoort het toch gewoon doet. Oke raar.
Krijg ik de volgende dag een nieuwe offerte met weer een nieuw scherm en een oplader. Maar voor een bedrag dat ik wel prima vond. Ik heb die offerte aangenomen en ook direct betaald.
Na 2 dagen komt mijn mobiel terug. En wat blijkt, mobiel geen nieuw scherm, alleen een nieuwe oplader.
Weer contact gehad met samsung via messenger.
Waarom is de reparatie niet uitgevoerd volgens laatste offerte?
Als antwoord kreeg ik, u wilde toch geen scherm? Ja dat klopt. Ik had dit immers niet gevraagd en de prijs was belachelijk hoog. Het ging tenslotte om de oplaadpoort.
Maar er was niets aan de hand met de oplaadpoort. Ja klopt ook maar wist ik niet op moment van weigeren 1ste offerte.
Toen kwam het verhaal dat ik had kunnen weten dat de laatste offerte niet correct was. De prijs die erop vermeld stond was volgens de klantenservice veel te laag. Echter dat is niet mijn probleem. Samsung heeft zelf die offerte gestuurd. En ik heb die geaccepteerd.
Bij de klantenservice via messenger kwam ik niet verder
Daar wilde zij hun eigen fout niet erkennen. Heb toen gebeld naar de klantenservice. Aardige mevrouw aan de telefoon gehad. Het zou uit gezocht worden. We zijn nu 3 weken verder. Er is niets uit gezocht en wordt ook niet mwer verder behandeld want het dossier is afgesloten. Echter de reparatie volgens offerte is nog steeds niet uitgevoerd.

Dat de reparatie wordt uitgevoerd volgens laatste offerte. Nieuw scherm. De oplader heb ik al.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E Swaager