Klacht: reparatie monteur te laat ingepland

op 20 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Storing gemeld op 18-9 2016 Tot 5 maal gebeld in totaal meer dan een uur in de wacht gestaan. Enkele malen na ongeveer 20 minuten werd de verbinding door Ziggo verbroken . Uiteindelijk toch contact gekregen . Na enkele pogingen tot oplossing werd er een monteur ingepland op 27-9-2016 . Dus negen dagen na het melden van de storing word een monteur ingepland. Dit terwijl ik een zakelijk contract heb met Ziggo en zij deze storing volgens hun voorwaarden binnen 16 uur dienen op te lossen. door het inplannen van een monteur

Als deze storing binnen de gestelde termijn word opgelost of een normale poging hiertoe Volgens een zakelijk contract dient Ziggo dit binnen 16 uur uit te voeren. Bovendien wens ik een compensatie daar Ziggo zich niet aan deze termijn houd. Tevens heb ik via een KPN telefoon meer als een uur in de wacht gestaan omdat de Ziggo telefoon niet te gebruiken was door te veel storing en ik dus nog telefoonkosten heb van de KPN die ik ook vergoed wil hebben. Bovendien zou het Ziggo sieren indien ze zichzelf zouden verontschuldigen om iemand gedurende 9 dagen een gestoorde radio Televisie telefoon en internetverbinding aan te bieden en hier ook nog de volledige abonements kosten door te berekenen. Ik heb sinds 2004 al een contract met Ziggo en sinds 2014 een zakelijk contract Hier is mij toen beloofd dat storingen bij een zakelijk contract sneller worden opgelost NIET DUS Je kunt wel reclame maken om nieuwe klanten te werven, maar als je op deze manier met je klanten omgaat zal het moeilijk zijn om deze ook te behouden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Laarhoven