Klacht: Reparatie Laptop (accuspeakermicrofoon)

op 28 mei 2020 over HP in de categorie Electronica - Computers

Beste,

In februari 2019 heb ik een nieuwe laptop aangeschaft:
– HP envy x360 15-cn0100nd.
Deze aanschaf ging al niet vlekkeloos aangezien mijn bestelling in eerste instantie geannuleerd werd door een fout bij HP. Na diverse telefoontjes uiteindelijk mijn laptop opnieuw kunnen bestellen en ontvangen. Vervolgens kreeg ik een bijzondere mail waarin ik gevraagd werd geld terug te storten omdat ik een vergoeding had gehad. Ook weer gebeld en uiteindelijk opgelost.
Sinds november 2019 ervaar ik problemen met de accuacculader. De lader wordt gloeiend heet en bij geen gebruik van de laptop loopt de accu leeg. Daarnaast is de microfoonspeaker kapot. Mijn stem kraakt bij een video call en bij het afspelen van muziek komt er een krakend geluid uit de box. Na diverse telefoontjes en diverse tests uiteindelijk in februari 2020 gekomen tot het maken van een afspraak voor reparatie.
Deze reparatie is tot nu toe 2x uitgesteld omdat er een onderdeel niet binnen zou zijn. Ze kunnen niet aangeven wanneer dit onderdeel wel weer op voorraad is. Dit alles bij elkaar heeft mij ertoe gebracht dat ik een klacht in wil dienen bij HP. Ik heb een laptop aangeschaft van bijna 1200 euro en daarvan mag ik verwachten dat het een goed apparaat is. Ik had HP hoog zitten, maar door dit alles ben ik er op een hele andere manier tegenaan gaan kijken. Alle mailtjes, telefoontjes hebben mij nergens gebracht. Mijn laptop is nog steeds defect en mijn irritatiegrens is bereikt.

Als de laptop voldoet aan mijn verwachtingen en dat houdt in dat zowel microfoonluidspreker naar behoren werken en ik niet het idee heb dat zowel apparaat als adapter onnodig heet wordt en ventileert.
Daarnaast een tegemoetkoming voor alle energie, telefoontjes en mailtjes die ik gespendeerd heb aan dit alles.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]