Klacht: Reparatie

op 12 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn PicoPix is defect en ik probeer een reparatieverzoek in te dienen, maar ik word van kastje naar muur gestuurd door een absoluut brutale klantenservice. Gesprekken afkappen terwijl ik nog uitleg geef over de situatie.

Het model van mijn product wordt niet gevonden via de repairservice en daardoor kan ik geen reparatieverzoek indienen.

Gewenste Oplossing:

Mijn PicoPix ter reparatie aanbieden of vervangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door PietjeKurdo