Klacht: bouwcontainer op invalidenparkeerplaats en grote bek

Tonnis030 op 23 april 2024 over Renewi in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Volle bouwcontainer voor 2 huizen verderop is vanmiddag opgehaald en een lege kwam er voor terug. Deze werd door de chauffeur op onze invalide parkeerplaats gezet. Nadat de man onhandig 20 tot 25 min bezig was om de volle goed op auto te krijgen waardoor hij er al erg slecht gehumeurd uit zag reed deze weg zonder de lege op zijn plek te zetten. Verderop in de straat stopte hij nog omdat het zeil er niet goed op zat en toen heeft een andere buurvrouw hem er op gewezen dat de bak nog op een invalideparkeerplaats stond. Hierop kreeg deze gelijk een grote mond of het haar bak was en anders moest zij haar mond dichthouden van hem.
Ik heb hierna het bedrijf gebeld wat er aan de hand was en hoe grote mond deze chauffeur had en dat ik mijn invalide plek vrij wilde en zij daar niet op mogen staan. Na overleg met de planning kreeg ik als antwoord dat het niet in hun planning paste om dat vandaag nog te doen (was 16:20uur) en dat ze morgen wel zouden kijken. De chauffeur even bellen die net weg was om zijn fout te herstellen was schijnbaar ook geen optie voor ze. Gezegd dat ik dat niet accepteerde omdat we die plek niet voor niets hebben en dan vanavond laat hele wijk door moeten voor een plek. Hierop het antwoord dat ik dan zelf maar met hun planning moest gaan bellen en hij niks voor me kon doen. Toen maar gemeld dat ik Politie maar ging bellen dat mijn plek is bezet en dat ze daar een flinke boete voor gaan krijgen. Dit moest ik dan maar gaan doen was het antwoord en verbinding was verbroken. Inmiddels Politie gebeld en handhaving is ingeschakeld voor opmaken van proces verbaal.
Lekker asociaal gedrag bedrijf en medewerkers.
Of deze klacht reeds gemeld is bij het bedrijf? Kan geen email vinden om dit nogmaals aan te geven en je kan alleen bellen naar hetzelfde nr die ik vanmiddag had. Dus krijg je waarschijnlijk de zelfde persoon aan de lijn wat niet opschiet.

Minimaal een excuus voor hoe zij dit afhandelen terwijl de bak bewust op een invalidenplek word achtergelaten en de grote mond die mijn buurvrouw krijgt van hun Chauffeur alleen omdat zij hem er goedwillend op attent wilde maken dat hij iets vergeet. Zij was dan ook erg geschrokken van zijn reactie.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Renewi
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renewi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renewi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonnis030