Klacht: Onderhoud clio

op 13 juli 2018 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een contract afgesloten over onderhoud. De 1e beurt zou gratis zijn bij 20.000 km. Netjes gebeld voor afspraak konden pas 6 weken later terecht voor onderhoud. Toen we belde stond de teller op 19.600 dat ook gemeld aan de receptioniste maar dat was helemaal geen punt als we er in die 6 weken overheen zouden gaan. Nu konden we de 1e beurt dus compleet zelf betalen. Ik voel me enorm in de maling genomen en ben het hier zo niet mee eens. Graag zouden wij de 174 euro retour zien of zeker de helft hiervan. Het is niet ons probleem dat we pas 6 weken later terecht konden.

Gewenste Oplossing:

Heel graag zouden wij dit bedrag retour zien dat zou wel zo eerlijk zijn. Dit is echt een fout bij jullie. Hebben het een aantal x gevraagd of dit niet erg was als je nog 6 weken moet wachten voor je terecht kan. Heel vervelende ervaring waar ik een nare smaak van overhou.
Hoop op een goede en fijne afhandeling.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Valkenhoff