Klacht: Misbruik van persoonsgegevens

op 14 februari 2019 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per papieren post aan mij geadresseerde spam van Renault Nederlands ontvangen (dat is wie Renault Nieuwendijk Amsterdam, waar effectief reclame voor gemaakt werd, als schuldige aanwees).

Ik ken deze partij niet, ik heb nooit zaken met ze gedaan, zou ook nooit een Renault kopen want ik wil graag een auto die niet stukgaat. Hoe ze aan mijn gegevens komenwaarom ze me lastig vallen is me een raadsel.

Inzageverzoek ingediend bij renault nederland maar nooit een reaktie gehad.

Gewenste Oplossing:

Als renault met een valide verklaring kan komen waarom ze mijn persoonsgegevens verwerken denken te mogen verwerken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r0bbie