Klacht: nog niet eerder zo’n slechte service meegemaakt

eigenwijz op 03 januari 2012 over Remonyl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik de proefzending had ontvangen kwam er zonder dat ik van het bestaan van een abonnement afwist, een volgende zending. Omdat ik de zending al had opengemaakt, heb ik betaald, dat vind ik wel zo netjes. Daarna viel het me op dat de bestanddelen in de capsules van de proefzending van een andere samenstelling zijn dan de 2de zending, heel vreemd en mag niet. Daarop heb ik Remonyl een mail gestuurd en hen verteld dat ik geen zendingen wil, omdat ik niet wist van een abonement en het feit dat de samenstelling van de capsules verschilden vind ik ronduit: de boel besodemieteren. Diverse mails nog gestuurd met de vraag naar een telefoonnummer maar ik krijg niets terug. Heb nu de zending die daarna weer kwam aangetekend teruggestuurd met een print van de mails die ik gestuurd heb. Ik vind dit een heel slechte klanten-behandeling.

Gewenste Oplossing:

Verder niets meer van Remonyl in mn brievenbus, alles wat ik binnenkrijg gaat direct retour.

Alle klachten die gemeld zijn door