Klacht: Remklauwen CX5

op 29 mei 2020 over Mazda in de categorie Automerken

Bij een grote beurt kwam er voor de dag dat er een remblok was blijven hangen. De remschijf was zodanig aangetast dat hij vervangen moest worden. Na vervanging van de remblokken stelde ze niet automatisch terug, gevolg, bleef aan ene kant weer hangen. Het gevolg was dat de rook er vanaf kwam. Terug naar garage, met de hand teruggesteld, daarna nog een keer aan de andere kant. Ik kreeg te horen dat de remklauwen vernieuwd moesten worden. Kosten geraamd op ruim 800€. Ik was erg blij met mijn gebruikte Mazda, reed geweldig. Ik ben de 2de eigenaar.
Ik vind het niet normaal dat het moet gebeuren na 52.000km. U begrijpt dat ik niet meer rustig in de auto zit. Nu schijnt het zo te zijn dat dit euvel veel meer voorkomt.
Voor dit gebeurde . zei ik tegen iedereen, dat ik zo’n geweldige auto had. Voor het eerst een Mazda, en dan een CX5. Echt een heerlijke auto om in te rijden. Ik vind het echt jammer dat ik daar nu niet meer met een gerust hart in kunt rijden, dat wilde ik even kwijt.
Met vr.gr. Nico Harmans

Is gebeurd

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mazda

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mazda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Harmans